نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2873
-
الف
+

بازیگر ایرانی : مردم عشق را زیر پای کرده و خودخواهی را تقویت کرده اند

«حامد بهداد» بازیگر فلم سینمایی «قصر شیرین» گفت:ما ایرانی‌ها بسیار زیاد عشق را زیر پا له کردیم.

سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران  از ۱۰ تا ۲۲ ماه دلو سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی در «تهران» برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2، جشنواره فلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱  هجری خورشیدی تاکنون برگزار می‌گردد.

سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران شام گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شماری از سینماگران این کشور افتتاح شد.

۲۲ فلم بلند سینمایی در بخش سودای سیمرغ، سه فلم انیمیشن بلند سینمایی، ۱۰ فلم اول در بخش نگاه نو، 5 فلم مستند و 7 فلم کوتاه در این دور از جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

در ادامه مطلب شما را با «قصر شیرین» یکی از فلم های مهم ترین بخش جشنواره فلم فجر آشنا می کنیم.

داستان: جلال مرادی ۴۲ ساله در طی یک حادثه ترافیکی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما این حادثه ترافیکی در محکمه غیرعمد شناخته می‌شود.

او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌است.

بازیگران : «حامد بهداد»، «محمد عسگری» و «ژیلا شاهی» 

حامد بهداد 

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون ایران که در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر با فلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی«رضا میرکریمی» حضور یافته دریک نشست خبری درباره این فلم سینمایی سخن گفت.

«حامد بهداد» یکی از بازیگران فلم «قصر شیرین» با بیان اینکه برخی نشانه‌پردازی‌های این فلم ارزشش از خود قصه خیلی بیشتر است، گفت : از نظر من ما ایرانی‌ها بسیار زیاد عشق را زیر پا له کردیم. به نوعی احساس‌مان را فروخته‌ایم و منطق‌مان را برداشته‌ایم.

او در فلم «قصر شیرین» ایفاگر نقش پدری است که بعد از مدت‌ها طفل های خود را که به تازگی مادرشان را از دست داده‌اند، می‌بیند و با آن ها همراه می‌شود.

در این مسیر ما با قصه زندگی این کرکتر همراه شده و متوجه می‌شویم که «بهداد» با وجود این که عاشق مادر طفل خود بوده، قلب او را به قیمت پنجاه میلیون تومان فروخته است.

«حامد بهداد» در پاسخ به این پرسش که چطور یک آدم به جایی می‌رسد که حتی حاضر است قلب همسری که عاشقش بوده را بفروشد، به ایلنا گفت: فکر می‌کنم نشانه‌پردازی این ماجرا ارزشش از خود قصه خیلی بیشتر است. من فکر می‌کنم که ما ایرانی‌ها احساس‌مان را فروخته‌ایم و منطق‌مان را برداشته‌ایم.

وی افزود: از نظر من ما بسیار زیاد عشق را زیر پا له کردیم و خودخواهی‌مان را تقویت کردیم. هر هنرمندی قطعا دغدغه این موضوع را خواهد داشت. من فکر می‌کنم که از باقی مانده زندگی باید تمام مصارف زندگی را تمام و کمال داشته باشیم.

محمد عسگری 

محمد عسگری، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریزی سینما و تلویزیون ایران ، در آثاری همچون فلم سینمایی «محمد رسول الله»،«ماجرای نیمروز» و سریال تلویزیونی «سوغات جنگل» فعالیت داشته است.

ژیلا شاهی

«ژیلا شاهی»بازیگر سینما تلویزیون ایران است .

وی در آثاری همچون «رودی از فصل های من گذشت»، «قصر شیرین»، «روزهای نارنجی»، «پرسه در حوالی من»، «لرد»، «باغ بی‌برگی»، «فصل فراموشی فریبا»، «خاکستر و برف»، «دلتنگی‌های عاشقانه»، «روییدن در باد» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

1: فلم «ایده اصلی»

2. فلم «زهرمار»

3.فلم «مسخره باز»

 م ح

 

نظر شما
ارسال نظر